امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

Shadow%20Guardian%201.0.1 بازی نگهبان سایه   Shadow Guardian 1.0.1 | iPhone | iPod | iPad

ورژن جدید بازی نگهبان سایه – Shadow Guardian 1.0.1

مخصوص : iPhone | iPod | iPad

 

قهرمانی تازه متولد می شود، نام او Jason Call است و این بازی داستان زندگی اوست.

Prima Materia شخصی مرموز و منحصر به فرد در تمامی افسانه ها از هزاران سال پیش تاکنون بوده و به یک تهدید واقعی تبدیل شده است. او در یک معبد پنهان شده و با همکاری یک گروه از خطرناک ترین مزدوران در فکر رسیدن به قدرت و به بردگی کشیدن مردم است. برای این مشکل یک راه حل بیشتر وجود ندارد و آن شما هستید.

 

خود را آماده کنید برای تجربه ای سرشار از هیجان و استرس از بازی های اکشن ماجرایی زیرا در این بازی به شما زمانی برای استراحت داده نمی شود و باید با اسلحه های گسترده ای که در اختیارتان قرار می گیرد با دشمنان، مزدوران، ارواح و موجودات غول پیکر مبارزه کنید و با پرش، دویدن و غلتیدن خود را از دسترس این موجودات خلاص کنید و به محیط های جدید برسانید و مهمتر از همه با فکر و هوش خود با حل مسائل پیچیده به مکان های مخفی معابد باستانی مصر وارد شوید تا با پیدا کردن Prima Materia و مبارزه با او جهان را نجات دهید.

 

در کلShadow Guardian 1.0.1  یک بازی فوق العاده از نوع بازی های اکشن سوم شخص میباشد و گرافیک این بازی به طرز عجیبی شگفت انگیز است. در یکی از مراحل بازی افرادی خطرناک در یک معبد مخوف پنهان شده اند که طبق گفته سازندگان این بازی بهترین مرحله می باشد. مهندسان شرکت بزرگ Gameloft در اقدامی خیره کننده تمام قدرت خود را در این بازی به رخ همگان کشیده اند.این بازی در بالاترین سطح گرافیکی تا به این لحظه ارائه شده است.

 

امکانات اضافه شده در نسخه  ۱٫۰٫۱:
- اضافه شدن زبان کره ای به بازی
- اصلاح اشکالات جزئی موجود در نسخه قبلی بازی

- اضافه شدن لباس های جدید برای Jason Cal



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Paper Train 1.0 بازی زیبا و سرگرم کننده گوشیهای آیفون Paper Train 1.0

ریلهای قطار را طوری مدیریت کنید تا تصادفی بین قطارها پیش نیاید! بازی زیبا و بسیار ساده و سرگرم کنندهpaper train شما را تا مدتها سرگرم خواهد کرد.پس هم اکنون این بازی زیبا را برای اولین بار دریافت کنید و لذت ببرید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

All in 1 Logic GameBox 1.7 مجموع 8 بازی زیبا و با کیفیت در یک فایل برای آیفون

 

مجموعه ای شامل ۸ بازی مهیج و با گرافیک بالا و سیستم بازی ساده همه در یک فایل برای گوشیهای آیفون.این مجموعه فوق العاده حاوی ۸ بازی فکری و مجموعا دارای بیش از ۲۰۰۰ مرحله مختلف و سرگرم کننده برای آیفون داران است.اگر نمیدانید کدام بازی فکری را برای گوشیتان انتخاب کنید پس همه آنها را یکجا نصب و استفاده کنید!



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

psp اجرای بازی های جدید در پی اس پی با Prometheus 4

 

در این پست ما برنامه Prometheus-4 را برای شما معرفی خواهیم کرد . شما با این برنامه قادر به اجرای بازی های جدید پی اس پی که نیازمند فریمور رسمی ۶,۳۵ هستند , خواهید بود . فقط دوستانی که دارای فریم ویرهای :

    • برای PSP-1000 or PSP-2000 non TA088v3 فریمورGen-d3 5,50 (کپی دائم)
    • برای PSP-2000 TA088v3 and PSP-3000 فریمور ۵٫۰۳ و نصب Gen-c (کپی موقت)
    • اقدام به آپدیت پی اس پی خود کنند .


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Asphalt%205 بازی فوق العاده زیبای Asphalt 5 v1.2.6 برای پلتفرم های iPod iPhone

 

تا بحال شده هنگام ماشین بازی همراه ماشین چپ و راست شوید؟ هیجان بازی در دستگاه های اپل را با ورژن جدید بازی Asphalt 5 v1.2.6 تجربه کنید. این ورژن از لحاظ گراقیکی پیشرفت قابل توجهی داشته و قابل اجرا و بهبود یافته با ورژن جدید سیستم عامل IOS 4 و IPhone 4 می باشد که هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را دریافت نمایید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

N.O.V.A بازی فوق العاده زیبای N.O.V.A v1.2.8 برای پلتفرم های iPod iPhone

 

دانلود بازی فوق العاده جذاب و زیبای N.O.V.A v1.2.8 برای دستگاه های Apple که ورژن ۱٫۲۸ این بازی پس از اصلاحات گرافیکی برای دستگاه های OS4 هم عرضه شده است که میتوانید هم اکنون این بازی زیبا را دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

6%20iPod iPhone%20Games مجموعه 6 بازی زیبا و مهیج برای پلتفرم های iPod و iPhone

 

مجموعه ۶ بازی محبوب پلتفرم های iPod و iPhone که بیشترین دانلود را در بین کاربران AppStore دارند. البته این نسخه ها به صورت کرک شده و آخرین ورژن در اختیار شما کاربران  قرار میگیرد. این بازیها به روز شده و قابلیت اجرا بر روی IOS4 را هم دارا می باشد و بروی دستگاهای جیلبریک شده به راحتی تنها با چند کلیک نصب میشوند.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات